24 Nisan 2012 Salı

Konu Neydi?

     İçimde bir yazma isteği doğdu bir de doktor tavsiye etti bir heves ettik blog açtık. Sonra ben niye açtım ki şimdi bunu dedim. Birebir suratına sövmek istediğim ama söyleyemediğim insanlar var,atamadığım tripler var, sinir olduğum ergenler var,çözemediğim düşüncelerim var,anlam veremediğim resimler var. yani var da var.. blog açtım ama çizgisi ne olsun derken altın günü yemekleri yada çok gezdim özgürüm pozlarıyla gezdiğini gördüğünü kıskandıran pozlarla anlatan tiplerin bloglarından olmayacak bunda anlaştık. 
     Öyle çok sık yazamayacağım. Çünkü ilham perim  çok sürtük. Bir de ben onu parayla tuttum.Az para verince çok uğramıyor.İnsanlar çok farklısın diyor.sorun şu ki ; ben farklı değilim herkes birbirinin aynı. Hayata kendi pencerem bakıyorum sıkılınca başkalarının pencerelerine misafir oluyorum. Ama en çok kendi penceremi seviyorum. Çünkü ben hep penceremden denize bakıyorum. İnsanları denizin dibindeki balıklar olarak görüyorum. Deniz ya da kara ne fark eder ki? Bir var olma savaşı değil mi bizim ki!

      


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder